1. Jak zamówić:
mailowo:
biuro@kamadomeble.pl
telefonicznie:
+48 726 511 417
internetowo:
www.kamadomeble.pl/sklep
facebook:
wwww.facebook.com/kamadomeble
2. Płatność:
W momencie złożenia zamówienia kupujący ma obowiązek wpłacenia umownej zaliczki na konto bankowe w terminie 3 dni. W celu rozpoczęcia realizacji zamówienia, wymaga się zaksięgowania wpłaty zaliczkowej na konto. W przypadku braku zaksięgowania przelewu , termin realizacji zamówienia może ulec opóźnieniu. Reszta płatności dokonywana jest za pobraniem, w momencie odbioru towaru u kuriera. Paragon lub faktura wydawana jest przez kuriera.
Konto bankowe:
KAMADO MEBLE Kamil Dorywała
Mieleszyn 119, 98-430 Bolesławiec
PKO: 84 1020 4564 0000 5602 0150 9744
w tytule: imię i nazwisko kupującego
3. Dostawa:
Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.kamadomeble.pl realizowana jest za pośrednictwem firmy transportowej. Firma transportowa, specjalizuje się w rozwozie mebli tapicerowanych.
Meble pakowane są w tekturowe kątowniki, całość pakowana w tekturę a następnie owijane folią. Ilość elementów uzależniona jest od wymiaru oraz poszczególnych modułów.
Czas realizacji zamówienia wynosi 4 tygodnie. Czas dostawy wynosi do 7dni roboczych. W dniu złożenia zamówienia przybliżony czas realizacji oraz dostawy jest ustalany indywidualnie. W momencie rozpoczęcia realizacji mebla, klient zostaje poinformowany na podany wcześniej numer telefonu. W momencie zakończenia realizacji mebla, sprzedawca dzwoni do kupującego aby poinformować o zakończonej produkcji i o przekierowaniu towaru do firmy transportowej. W tym momencie ustalana jest przewidywalna data dostawy. Dokładną datę dostawy zamówienia określa Firma Transportowa, kontaktując się z kupującym telefonicznie.
KURIER NIE WNOSI ZAMÓWIENIA !
(kurier jest chętny do pomocy we wnoszeniu mebla do domu, lecz jest to ustalane indywidualnie z kierowcą!).
Koszt dostawy : 200zł/netto – 250zł/netto w zależności od wielkości zamówienia.
4. Reklamacja:
W przypadku fabrycznej usterki , wniosek o reklamację proszę przesyłać na biuro@kamadomeble.pl wraz z zdjęciem.
Umowny czas możliwości zgłaszania reklamacji to okres 24 miesięcy od momentu otrzymania mebla.